نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

فقط دلم گرفته...............همین

گاهی اوقات یهو دلم میگیره..انگار یه ابر بزرگ و سیاه صاف میاد میشینه رو قلبمو شروع میکنه به رعدو برق...کاش حداقل میبارید ..اگه میبارید اینقد رنجور و خمیده نبودم...

تو این دل گرفتگیا بدترین اتفاقی که هست اینکه نمیتونم بگم چمه..چون در واقع اصلا نمیدونم دردم چیه....

........................................

امروز مطلع شدم فردا خانمی جهت امور خاستگاری قراره بیاد خونمون...خسته شدم از این مراسم ..چقد ر دیگه چای بریزمو عین شاسکولا بشینم تا بزرگترا حرفاشونو بزنن بعد از اینکه از صافی تایید یه همه رد شد....بهم بگن حالا تو بروبا اقای داماد حرفاتو بزن..

کاش یه مدل دیگه بود خاستگاری... کاش خاستگاری سنتی وجود نداشت...کاش دخترا ها  اینهمه حیا نمیکردند(البته شامل همه نمیشه)کاش میشد خودم میرفتمو دست مرد رویامو میگرفتمو و میزاشتم رو سینم با چشای اشکی بهش میگفتم

مرد من...مرد رویاهای من..مرد پاییزی من ..من جز قلبم چیزی برای تو ندارم ..جز اینکه قول بدم هر روز به عشقت نفس بکشم چیز دیگه ای ندارم ...من فقط میتونم قول بدم دوستت داشته باشم ..برای رویاهات  و به  حقیقت پیوستنش همراهت باشم..مرد من....مرد رویاهای من ...مرد پاییزی من

اما خوب واسه خوشبختی تنها دوست داشتن یک مرد کافی نیست ..خیلی فاکتور های دیگه ای هست که روانشناسا نشستنو راجبش گفتنو با هر بار شنیدنش خنجر تو قلبم فرو کردن...سطح طبقاتی..سطح علمی.سطح فرهنگی ..شرایط زیستگاهی  و......

..............................

میدونی خدایا

دلم و راضی کردم که بگه راضیم به رضای تو..پس برام خوب رقم بزن  جوری که صلاحمه ..جوری که مصلحت توعه...

هر چی قراره پیش بیاد فقط جوری یش بیاد که تهش دل کسی نلرزه و نشکنه..جوری زندگیمو رقم بزن که شاد باشن هممه ...میدونم من نمیتونم همه کسایی ک دوسم دارنو راضی و خوشحال نگه دارم ..اما تو کمک کن دل کسیو نشکنم...

......................

مرد رویاها

قنوت نمازت را به یاد داری ؟تو از خدا فرشته میخواهی ..روی زمین فرشته پیدا میشود؟


تولد

تولدمه امروز

25 ساله شدم 

دیشب به مناسب تولدم یه جشن مختصر گرفته شد ..برای من فرقی نمکنه جشنی باشه یا نه مهم نیتی هست که تو دل بقیه بود..هر چند جز بابا و مامان خوشحالی تو صورت کسی ندیدم..

ممنونم ازت خدایا بابت داشتن پدری که همه تلاششو میکنه واسه خوشحالی ادم ..بابت مادری که قلبش پر عاطفه است...بابت داشتن دوستایی که فکرشم نمیکردم یادشون باشه اما همشون تولدمو تبریک گفتن ...

بابت همه چیزای خوبی که هست ممنونم خدایا

دومسین تولدیه که پاییزی جان تبریک میگه بهم