نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

..

امروز اولین امتحانمه

ای تی 2   و دقیقا همین امروز جشن عقد مری چی هست>

خدایا امتحانم و عاقبت مری چی به خیر کن

ترم اخری

ترم اخری

معمولا ملت ترم اخر که میشن انگیزشون بیشتره...میگن خوب دیگه داره تموم میشه و سعی تلاششون بیشتر میشه منتها منن این وسط چرا با همه این ادمهای کره خاکی فرق دارم خدا داند...

اینروزا هیچ حوصله درس خوندن ندارم اصلا نمیدونم چمه...دلم تنگه..دیشب تو گروه خانوادگی گفتم دلم تنگه و بقیه گفتن برای کی..؟سوالشون جالب بود و به فکر وادارم کرد ....جدا برای کی...کسی که باید باشه و نیست ..

بهشون گفتم نیمه گمشدم..خندیدن

گفتن نیمه گمشدت کیه ؟

و بازم به فکر وادارم کرد ن.....فکر راجب نیمه ای که گمشده...کاش جداقل میدونستم کیه:))

...............................................................

میانترما این ترمم افتضاحه حالم از استاد هوش مصنوعی مون بهم میخوره هر چی بهش فوش بدم کمه مردک عقده ای..:((


بازی کلش این روزا عجیب منو درگیر خودش کرده...:((