نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

عید همه مبارک

5 ساعت مونده تا سال 93 تموم بشه و بره پی کارش و خلاصصصص...

94 میاد نمیدونم چی پیش میاد اما دلم میخواد خوب باشه متفاوت باشه اتفاقای خوببیوفته برای همه ارزو میکنم همه شاد باشن و کسی تو دلش غم نباشه

بگو امین

93 در یک نگاه کوچک

سال 94...

راجبش هیچی نمیتونم بگم هنوز نه شروع شده نه اصلا میدونم چی قراره بشه...

اما سال 93..

یادمه سال که تحویل میشد استرس داشتم ضربان قلبم ناخدا اگاه بالا رفت دلیلشو الانم  که سال تموم شده نفهمیدم...

یادم نیست اتفاقای خوب یا بد خاصی افتاده باشه اما تا اونجا که یادمه مینویسم..

دختر خاله تو همین سال هم طلاق گرفت و هم دوباه عقد کرد

یک بار اسباب کشی داشتیم به خونه قبلی و دوباره به خونه جدید یعنی به عرض 3 ما دوبار اسباب کشی داشتیم خونه جدید خونه بدی نیست خوبه و امیدوارم اتفاقای بهتری برامون تو یاین خونه رقم بخوره..

با خانواده دایی ها که سال 92 بنا به دلایلی که نگم بهتره قهر بودیم توی این سال اشتی کردیم هرچند بابام و دایی هنوزم قهرن..البته اگه بشه اسمشو گداشت قهر...

توی همین سال پسر عمه زا عقد کرد و من بابت این خبر هم خوشحال شدم هم ناراحت البته نه اینکه ناراحت باشم که اون عقد کرد از حرفای اطرافیان ناراحت شدم ..بیخیال خوشبخت بشه..

توی همین سال خاله ای دوبار قهر کرد و الانم در قهر به سر میبره و تصمیم داره طلاق بگیره ..سرانجام اونو نمیدونم اما امیدوارم هر چی پیش میاد حالشو بدتر از این نکنه...

توی همین سال خاله بزرگم سکته کردو کاملا فلج شده و روز به روزم حالش بدتر میشه تنها دعای ما اینکه یا خدا شفاش بده یا ازش راضی بشه تا کمتر ادیت بشه...

سال 93 در کل سالی بود که نمیتونم بگم خوب بود حتی احساس میکنم اگه بگم بد بود هم بی انصافیه...به هر حال هر جور بود داره میگذره...البته برای اگثر فامیلامون سال خوبی نبوده چون خیلیاشون توی این سال عزیزاشونو از دست دادن...

همین دیشب یکی از اقواممون دختر 23 سالشون به همراه دامادشون از دست میدن و فردا تشیع جنازشونه...خدا رحمتشون کنه واقعا بابت این خبر ناراحتو غمگین شدم...توی دانشگاه خودمون درس خونده بود البته دبیرستانمونم یکی بود

هر کس این صفحرو خوند براش فاتحه بخونه لطفا...

.............................................................................

سال 94 .

امیدوارم خوب پیش بره اتفاقای خوب برای همه بیوفته و دل همه خوش باشه