نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

98 غمبار

اولین پست 98

یکی گفت خوک نماد بهترین سال برای افراده ...و به من گفت امیدوارم برای تو بهتر تر باشه...

5 فروردین دیدم امار تسلیت تو اینستا رفته بالا و فقط به خوک و خرافاتش فکر کردم....

دنیای بی رحم..

چرا روز به روز همه چی بدتر میشه خدا ...دلم داره میترکه..نوروز غمبار ..

میخواستیم بریم شیراز ...

خدا نخواست ...

اصفهان میخواییم بریم ..ولی بارونا نمیزاره...دلم یه جوریه برم ببینمش ..بازم گناه بازم گناه بازم گناه

کی قراره مهرش از دلم بره...میون اینهمه مصیبت و درد و دلگیری ..مهر یه ادم بی وجدان کی قراره از دلم بره؟

یه وقتایی میگم کاش منم تو سیل شیراز بودم ...بعد زبونم و گاز میگیرم میگم تنها که نبودی خانوادتم حتما بودن...

دوست ندارم از رحمت خدا نا امید شم ولی بد تا میکنه..زمونه بدیه....با این حال هنوزم شکر میکنم .. بابت تحمل و صبری که بهم میده..

خدایا خودت مردمو پناه باش