نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

جلسه اول کلاسا

جلسه اول هیچ کدوم از کلاسارو نرفتم ..اتفاقا کاملا بیکاربودمو تو خونه ول میچرخیدم اما چون مریضمو کوفت داشتم نرفتم همین

برای وبلاگم

18 شهرویور

پارسال اولین پستم 18 شهریور بود چه زود یک سال شد...

.......................................

تولد 1 سالگی ات مبارک ...همدم من..

تولدت مبارک تنها دوست صادق من....تو عجیبی ...فقط گوش میدهی و سیاهه های مرا با جان دل بر قلب سپیدت حک میکنی...

تو دوست یک ساله من... دوست مجازی من ...دنیای واقعی ام را از تنهایی در اوردی..


تو صبو ربودی روزهایی که زهر ماری بودم . خندان بودی روزهای عسلی ام...وقتی با وجدانم درگیر بودم به من میگفتی هیس صدای وجدان می اید...زمانی که دلم میگرفت میگفتی با خدا بگو و من میدانستم ان روزها فقط همدمم خداست و تو حک کردی تمام حرفهای مرا تمام روزهایی که گذشت...

دوست خوب من من تو را باور دارم میدانم نقش مهمی در ارامش من داری تو مانند دفتری هستی که به قلب من زنچیر شده است ..

تو قلب منی ...تولدت مبارک