نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

ای عم عه فارق التحصیل

امروز بیستو هفتم آبان سال 95

دیروز استاد بخش عملی پروژه رو میخواست ..من هفته گذشته لب تابو بردم پیشش گفتم این قسمت با ارور مواجه شده خیلی راحت گفت من نمیدونم چرا این طور شده 

خوب این جا کی مقصره که ایشون استاد راهنمای بنده هستن؟

و دیروز که میگم استاد من تا همینجا پیش رفتم میگه یعنی قسمت عملی ندارید؟

دلم میخواست لب تابو بکوبم تو سرش:))

ولی خدایش سخت نگرفت گفت داکیومنتو ادامه کن و راجبش یه دفاعیه بده و نگران نمره هم نباش

.................................................................................................................................

بالاخره میرسه روزی که منم فارق التحصیل بشم واسه این اتفاق تا دی ماه باید صبوری کنم:))