نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

حالو احوالات اینجانب

5 شنبه امتحان ریاضی دارم برام دعا کنید پاس بشه والا این ترم ابروم پیش خودمم رفته...

یه جوره عجیبی دلم روشنه که پاسش میکنم..دل شما چطور؟

راجب تولدمم 150تومن بابا بهم داد به عنوان کادو کلی ناز کردم که دیر دادی باید همون 9 دی میدادی ..پر رو ام دیگه..

اجی ملیحه دوست گرام این سالم تولدمو یادش رفت اس دادم بهش کلی سر به سرش گذاشتم زنگ زده معذرت خواهی میکنه بعدم میگه اصلا اینم ماه هست اومد دنیا درست وسط امتحانا...یعنی رو داره این هوا....

فعلا اوضاع خوبه همچی نرماله...

مریمی گفته برامم کیف دوخیده کاشکی قشنگ باشه...

تولدم مبارک

سالها مثل برق و باد میگذره انگاری همین دیروز بود که از دنیا و اتفاقاش هیچی نمیفهمیدم ..

امروز 22 ساله شدم

تولدم ...بگو مبارک

شبی قبل از میلاد

تقویم میگه فردا تولدمه...

9دی یعنی سالروز به دنیا اومدن من

راجبش بازم مینویسم فعلا که حوصله ندارم