نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

اتفاقات این چند روز

من دوباره برگشتمو سعی در نوشتن دارم همونطور که از شواهد امر پیداست به دلیل جام جهانی امتحانات امسال زودتر برگزار میشه هرچند دانشگاه پیام نور در تاریخ  امتحاناتش هیچ تغییری ایجاد نکرده و بابت همین برای اولین بار ازشون متشکرم...

تو این مدت که نبودم خوب این اینترنت کوفتیمون خراب بود هر چی مودمو روشن میکردی نمیگرفت که نمیگرفت کلا خط تلفنمون ایراد داره چه کنیم دیگه ...اما الان که خوبه خدارو شکر...

تو شب ارزوها خیلی دلم میخواست میتونستمو مینشستم با خدا حرف میزدم به زبون خودم نه به زبون عربی...شاید اونطور ثوابش هزار برابر بشه اما دلم میخواست با زبون هخودم ازش بابت داده هاش تشکر کنم و ارزوهامو بهش بگم...اما از اونجایی که عروسی پسر همسایمون بود نتونستم به هیچ زبونی با خدا حرف بزنم...

شاید خدا خوشش نیومد که من ارزوهامو بگم چه بدونم والا...

جدیدا یه برنامه چت نیم باز رو گوشیم نصب کردم خوبه از بیکاری بهتره البته به خودم رحم کردمو طرح شبانه خریدم تا مجبور نباشم تمام روزو درگیرش بشم همچین ادم بی خودم من:))))

این سریال خط بود..وای یعنی اونقد دوسش داشتم که نگو پر از اتفاقات تکان دهنده بود ..واقعا کامران تفتی قشنگ بازی کرد ...

روز معلم هم گذشت و من به بابام تبریک نگفتم میزارم یه هو روز پدر قشنگ بهش تبریک میگم روز مادر هم به مامانم یه قوری با در زرد خریدم خوب بود دیگه کار یکه از دستمون بر میاد...

سه شنبه امتحان میانترم نظریه دارم برام دعا کنید ..امارو زبانو که خوب داادم حالا ببینیم چی میشه