نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

شب قدر است و من....

خیز، اى بنده محروم و گنهکار بیا
یک شب اى خفته غفلت زده بیدار بیا
بس شب و روز که در زیر لَحَد خواهى خفت

دَم غنیمت بشمار امشب و بیدار بیا

.................................................

خدایا امشب دلم میخواد وقتی از احیا میام خونه یه ادم دیگه بشم ..من میخوام پس تو ام بخواه و تو این راه کمکم کن...

..............................................

امشب یه نذری کردم و میخوام بهش عمل کنم من این کارو میکنم تا نذرم ادا بشه..و حتی بعد از ادا شدنش هر ساله شب احیا 21ام  شکلات پخش میکنم برا سلامتی امام زمان..میگم که یادت بمونه این نذر..

..........................................

امشب واسه همه دعا میکنم مخصوصا یه دختر عزیز..خدایا مشکل هممونو خودت مدیریت کن

15 رمضون و حال من


امروز 15 ماه رمضان هست و من تا الان تونستم همهروزه تا الان بگیرم به جز3 روزشو که اونم حکایت داره واسه خودش یه روزشو الکی نگرفتم که گناهش به گردنمه یه روز به خاطر نفخ شکم و امروزم به دلیل تب شدیدی که دیشب داشتم و سردردی که موقع سحر داشتم نتونستم بگیرم ..

دیشب تا افطار کردم اصلا یه حالی شدم عجیب یه حالی که نمیدونم یهو از کجا پیداش شد یه تب بیخودی بود که نگو..حس میکردم یه ازدها تو بدنم هی داره هااااااااااا میکنه کف پام اتیشی بود واسه خودش ..هر چی بود تموم شده خدا رو شکر..

2 روز پیش که اونروزم روزه  ن بودم همین که بلند شدم برم تو اشپزخونه پام محکم کوبید به صندلی جوری که حتی نمیتونستم راه برم 1 روز کامل بستمش وقتی هم بازش کردم یهویی دیدم یه کبودی گنده افتاده رو پام خنده داره به خدا پوست ادم سفید باشه این درده سر ارو هم داره...

ترم تابستون که نمیشه اسمشو گذاشت اما 6 واحد برداشتم برای اولین بار تو این 4 سال تابستون میخوام درس بخونم کلا طی دوران تحصیلم اولین تابستونی هست که قراره درس بخونم خدا به خیر به کنه اینجور که حساب کردم اگه همه چیز خوب پیش بره 2 سال دیگه درسم تمومه..

امروز تو جلسه قران داشتن واسه دخترای دم بخت دعا میکردن مه شوهر خوب گیرشون بیاد اونقد از ته دل امین گفتم و خوشحال که نگو... اخه داشتم به این فکر میکردم سال به سال وسایل زندگی گرون ترمیشه خدا به داد یرسه:)))

به امید روزهای خوب