نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

عشق یوسف

چند روز پیش رمان عشق یوسف  و خوندم بی نهایت دوسش داشتم بعد مدتها رمانی بود که وقتی شروعش کردم دلم نمیخواست کنارش بزارم

نازنین78 نویسنده این رمان و در واقع نویسنده  رمان نیش خیلی قشنگ تونست یه عاشقانه رو به تصویر بکشه یک تضاد زیبا رو با نثری روان مخلوط کرد و برای من بسیار شبرین بود

اخلاق لات منشانه یوسف شخصیت اصلی رمان برام دوست داشتنی بود و جالب اینجا بود که ایدا دختر داستان با وجود اینکه پزشک بود عاشق یوسف کابینت ساز میشه ...همین میتونه یک تضاد بزرگ و تقاوت چشم گیری باشه  و یک امتیاز برای متمایز شدن...

من که دوست داشتم و میتونم بگم بعد این رمان نمیخوام فعلا کتابی بخونم چون حس میکنم اونقد  این داستان تو ذهنم واقعی جلوه کرده که فعلا امادگی پذیرش داستان دیگه ای ندارم

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 11:35

سلام زری گلی
پستهای این چند روزه رو که نبودم خوندم. ان شالله حالت بهتر میشه باید بیشتر مراقب سلامتیت باشی. از دکی جونت چه خبر؟بابا من که داشتم میخوندم پیش خودم گفتم حتما یه کاری کردی یه شیطنتی چیزی


نه بابا این چه حرفیه دکی جون ما ادم شریفی میباشد شیطونی چیه بگو استغفرالله
مهسی که پستامو خوندی عسلم

آلبا جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 20:57 http://analia66.mihanblog.com/

سلام

عیدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد