نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

رمان

از الان به بعد تصمیم گرفتم رمانایی که میخونم وو اینجا ثبت کنم تا یادم بمونه البته بعضیاشون واقعا قشنگن و بعضیاشونم نه.

تا الان شاید هزارتا بیشتر رمان خوندم اما اونایی که یادمه فعلا

چشمهایی به رنگ عسل

اله ناز جلد یک و دو..... میگل جلد یک و دو.....شفق(این رمان برای بالای 18 نوشته شده)

ایین من...همخونه...لحظه ای با ونوس...و خیلی رمانهای دیگه که یادم نیست

..................................................

اما به تازگی رمانی که خیلی دوست داشتم رمان نیش بود  ..با وجود ضعف هایی که داشت اما قشنگ بود الان دربه در دونبال رمان پاورقی زندگی جلد دومش هستم اما نیست که نیست و من بابت این موضوع ناراحتم

نظرات 5 + ارسال نظر
مرموز پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 22:56

سوتی دادم یعنی

عرشیا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 13:29

اگه جسارت داشتی این کامنتهارو بذار برای نمایش

گذاشتم و البته با جواب

مگهان چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 22:24 http://meghan.blogsky.com

منم عاشق رمانم ولی نه ایرانی و عاشقانه ی صرف ... : )

خارجی رو ترجیح میدم و کم ایرانی ها رو خوندم !

رمان خارجی خوندن مخاطب خاص خودشو داره و هر کسی نمیتونه خواننده همچین رمانهایی باشه حس میکنم به یه سواد خاص هم نیاز هست برای درکشون

مرموز چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 16:04

من قبلنا رمان میخوندم، خیلی قدیما! دوران راهنمایی.. نمیدونم چی شد از سرم افتاد

اگه تهران بودی، توی نمایشگاه کتاب حتما کتابی که میخواهی رو پیدا میکردی... بعضی سایتا هستن کتابو بهشون سفارش میدی از نمایشگاه میخرن برات پست میکنن

من از دوم دبیرستان فهمیدم داستان بلند یعنی رمان
و یه روز تو گوگل سرچ کردم رمان عاشقانه وو دیدم هوووووو ماشاا...چقد رمان
این رمانی که میگم الکترونیکی هست و کاربرای عادی نوشتنش فک نکن چاپش کرده باشن

نیلوفر سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 00:26 http://bcp57.mihanblog.com/

زری وبتون بیسته خیلی از سایتتون خوشم اومد

دقیقا از کجاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد