نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

زندگی گوه میگذرد...حالم بده...

اتفاق جدیدی نیست ...هیچی عوض نشده...همه چی عین همون دیروزایی که گذشت

این وسط اما تو عوش شدی...یه چیزی تو وجودش تغییر کرده...

این وسط انگار تو ریختی بهم... انگار تو گم شدی ....انگار نگرانی انگار ترسیدی...

چته؟.....چی شده؟کی دلتورنجونده...؟؟نمیگی؟بگو راحت کن خودتو؟

.....................................................................................

داره ازم سوال میکنه... میبینه پریشونم... میبینه ناراحتم میبینه دلم گرفته...ازم میپرسه چته؟

یعنی نمیدونه؟؟؟ یعنی خبر نداره ؟

اهای زری راستگو تو نمیدونی؟؟لعنتی تو چرا؟ چرا ازم میخوای بازگو کنم؟ دوباره گویی کنم.... 

چرا میخوای بگم تموم چیزاییو که ناراحتم کرده چرا لعنتی؟

یعنی دوست داری خودم با زبون خودم برات بگم اره ؟اره لعنتی؟

بشنو ...

خوب نیستم ...ناراحتم... عصبی ام ...مدام پاهامو تکون میدم ...ارومو قرار ندارم ..

کمرم دردمیکنه ...سرم پر حرفه داره میترکه... کلافم ..خستمه ...

خدایا تو بگو چه کار کنم ....خدایا ناشکری نیست اما خودت الله وکیلی بگو اینم شد زندگی؟؟



نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 00:58

زری توپول پس من چطوری پست جدیدی که نوشتی بخونم این پست که رمز داره!!!
نکنه این پست دخترونه هست!
چطوری رمزش واسم ارسال میکنی!!!

چیز خاصی توش نیست امابه دلیل اینکه عکس گذاشتم رمز دارش کردمحالا رمزو بر میدارم شما ببین

غزل پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 00:30 http://atrechaeedonafareh.blogfa.com

زری من رمز ندارم

مهربون سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 15:11 http://kind20.blogfa.com

سلام
من ی جشن تولد دارم تو وبلاگی که برای دوستم تازه درست کردم
تنها کاریه ک واسه جبران محبتای دوستم از دستم برمیاد
شمام دعوتی
لطفا وقتی اومدی هرچنتا تونستی کامنت بذار
آخه باید واسش کامنت جمع کنم ک خوشحال شه
کلی نظر و تبریک لازم دارم
ممنون میشم
تاقبل از 26 اذر که تولدشه
منتظرتونم

یک دختر سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 11:16 http://zendegiyejadidemaan.blogfa.com/

سلام تو زندگی همه مشکلات هست انشالله که عموتم خوب شه ..من خودم زیاد ناشکری میکنم ولی میخوام یه نصیحت کنم بهت خدا رو شکر کن ..شکر نعمت نعمتت افزون کند

امیدوارم که خوب بشه و خواستار این مهم از خدا هستم

غزل سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 00:11 http://atrechaeedonafareh.blogfa.com

گاهی منم اینطور میشم اعصابم الکی داغون میشه
و بهترین کسامو با این عادتم از خودم رنجوندم

اما من اینطور نیستم اونم یه اتفاق بود عمم یهویی شنید

مهدی دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 16:21 http://shazdakocholo.blogsky.com/1392/04/06/post-2/

زری جون راستش شما و همه دختران رو درک میکنم و میدانم که فقط شما دخترها نیستید که اینقدر حالتون بد هست بخدا ما پسرها از شما بدتریم و روزی صد بار از خدا میخوایم که جانمون رو بگیره اما نمیگیره
حالا برای اینکه حالت خوب بشه یک فایل صوتی از شازده کوچولو واست لینک میکنم امیدوارم بتونی دانلود کنی حجمش 10 مگابایت بیشتر نیست و تو میتونی اونو بر روی موبایلت بریزی و هر شب موقع خواب گوش بدی

http://shazdakocholo.blogsky.com/1392/04/06/post-2/

حال بد بودن به تفکیک جنسیت نیست که برادر من؟ شازده کوچولو کیه؟

سرباز دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 14:29

متاسفم که این حال بدو داری تجربه میکنی.
امیدوارم بهتر بشه اوضاع.
دائمن یکسان نماند حال دوران، غم مخور...

ممنون بابت همدری قشنگت

روزای من دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 03:03

چی شده دختر ؟؟؟؟؟؟

چیزی نشده فقط ناراحتم برای عمویی بار یاین زندگی برای خانوادم برای همه چی

باران دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 00:48 http://ketabnak.com/

شما دخترها همه تون محکوم به مرگ هستید آره تا این رژیم نکبت هست همه شما افسرده و غمگین هستید متاسفم برای همه شماها

بعضی از ادمها مثل ایشون هی دوست دارن علت همه بلاهارو بندازن گردن رزیمو این چیزا بابا اخه حال گرفته من چه ربطی به رزیم داره...
من از رزیمم خیلی هم راضیم حالا بسوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد