نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

..

امروز اولین امتحانمه

ای تی 2   و دقیقا همین امروز جشن عقد مری چی هست>

خدایا امتحانم و عاقبت مری چی به خیر کن

نظرات 4 + ارسال نظر
مرموز جمعه 18 تیر 1395 ساعت 12:00

سلام.. خوبی؟ چی شد امتحان ها؟

مگهان دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 03:04

سلام خانم.... امید که باز به اینجا سری بزنی، امشب شب قدر بود و به یادت بودم. بی دلیل... الهی که عاقبت به خیر شی و به آرزوهای خیرت برسی
با احترام
مگهان

کلوچه جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 01:34 http://Www.colooche.blogsky.com

چقدرررررر سختتتت...اینقده دوس دارم ب اینایی ک امتحان دارن فخر بفروشم ...اخه من خودم بیشتر از اینکه درس بخونم بفکر این بودم ک چرا فلانی امتحان نداره چرا مامانم امتحان نداره و غیره...اینقدر حسرت میخوردم ....ولی خب دعای خیرم پشت سرته...بیستی بیستتتتتت...قدرتمندانه بجنگ ک پیروزی از ان توست:)

امین دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 02:13

سلام ایشالا امتحاناتو با موفقیت پشت سر بزاری
و گرنه میگم خررسی بخورتت هااااا حواستو دیگه خوب جمع کن

عجب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد