نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

عیدو دانشگاه

امروز 15 فروردینه من در سایت دانشگاه مثلا مشغول کار اموزی ام :))

البته کار اموزی چیه بیشتر نگهبانی میدم تا اینکه چیزی یاد بگیرم یا مشغول کار باشم ..خب دیگه اینم سیستم دانشگاه ماست .. البته بهتر ..این روزو اختصاص دادم به پروزه فاینال  راجب مجازی سازی سرور مطلب جمع میکنم...

تو ایام عید که فرصت نشد لای هیچ کتابیو باز کنم امیدوارم از امروز به بعد بتونم فرصت های از دست رفترو  جبران کنم ...به جز واحد کار اموزی و پروزه نوزده واحد هم درس باید پاس بشه که فقط خدا کمک کنه .

.................................................................

و اما ایام عیدو تعطیلات خنده دارش  :)

خب تا هشتم که اتفاق خاصی نیوفتاد فقط هی مهمون بود که میومد و میرفت و ماهم جای خاصی نداشتیم که بریم..اما این وسط عمه خانم هی تماس میگرفتن و میگفتن بیایین

اصفهان اصلا دلم نمیخاست بریم اخه ادم نیمه اول عید جایی نره دیگه چه لزومی داره نیمه دومش بره مسافرت :(

اما خب قرار بر این بود بریمو برای سیزده برگردیم...خلاصه اینکه رفتیمو برای سیزده هم بر نگشتیم :))

سیزده و موندیم شاهین شهر و خوب بود خوش گذشت فقط حیف که نتونستم تپل کباب بخورم:))

از زن پسر عمه زا هم متنفر شدم فهمیدم خیلی بی شعور تشریف داره  اصلا از طرز برخوردش خوشم نیومد اخه ادم تو این سن این همه بیعقل(حالا چی بودو چی پیش اومد بگذریم)

خلاصه اینکه عید نود و 5هم تموم شدو به تاریخ پیوست ...هر چند مری چی اینا نیومدن خونمون ولی عید خوبی بود خدارو شکر..

...........................................

نظرات 2 + ارسال نظر
مهندس دیوانه پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 14:23 http://jenin.blogsky.com

ما خودمون کلی فامیل داریم شاهین‌شهر!

مگهان یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 15:46

چه خوب که کارآموزی داره رشته تون :) حالا هرچی هم بگی چیزی یاد نگرفتی 4تا چیز که بالاخره اون لا به لا یاد میری ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد