نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

عصر یخبندان

Image result for ‫عصر یخبندان1‬‎


خیلی دوسش دارم هر چند بار ببینمش سیر نمیشم لامصب عجب چیزیه....مخصوصا این سییییید یا  سییییییییییییو نمیدونم چی بود ولی خنگ بازیاشو دوست دارم وقتی  میگه وای بد بخت شدم دلم میخواد بغلش کنم فشارش بدم جونش در ره...:)))

این دیگو هم خوبه به دل میشینه اما فیله بهتره

نظرات 3 + ارسال نظر
علی امین زاده چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 08:05 http://www.pocket-encyclopedia.com

=)))))))))))))
اول گفتم شاید این هم مثل خیلی از وبلاگها در مورد فیلم عصر یخبندانه اما بعد دیدم نه بابا! نویسنده این کاره است!
اصلاً یکی از دلایل امید من به فردا؛ دیدن یک انیمیشن جدیده!

عصر یخبندان یعنی عشققققققققققققققق واسه فیله مندیووو

مگهان یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 18:32

دختر عمه های مامانم نصف حرفاشون همیشه درباره ی سید حرکاتش و دیالوگ های عصر یخبندانه ؛)

اونام 2000باری دیدن این کارتون دو

انوش دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 14:54 http://pesar-maman.blogfa.com

استغفراله.....سِیِد دیگه کیه؟! :))) یه لحظه عکس پستتو ندیدم....گفتم این دختره از دست رفت ....تازه گفته بودی عاشق ادمای باخدا هم هستی .....گفتم عاشق یه سید باخدایی شدی :)))
منم سید رو خیلی دوست دارم .....کارکتر محبوب من هم هست تو این کارتون.....یه تست فیسبوکی بود که چند سال پیش دادم ،یه سری سوال رو جواب میدادی و مشخص میکرد که کدوم یک از کارکترهای عصر یخبندانی.....من سنجابه شدم :))

خخخخخخخخ عجب کاش یه سیدی پیدا بشه که عاشقش بشم بعد اونم عاشقم بشه بعد بهش بگم اقا سیدبعد خوشبخت بشیم بعد.........بیخیال
سید ....اره خنگ بازیاش و تیکه. کلامش.. بد بخت شدم خیلی دوست داشتنیه.....البته اون سنجابه حسابی کفریم میکنه اگه بدونی چقد بهش فوش میدم اخه احمقه زندگیشو واسه یه بلوط میده خوب....ولی انوش جان به تو سید بیشتر میخوره تا سنجابه اخه سید تنبله ...بیخیاله الکی خوشه ...شیربرنجه و لی دوست داشتنیه ...سنجابه نجسبه و سخت کوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد