نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

از خدا تا امام رضا

همیشه از تغییرات یهویی بدم میومده الانم اومدم بنویسم میبینم هوووووووو بلاگ اسکای بعد اندی تغییر کرده فضاش...باشد که سبب خیر شود:)

......................................................................


اهنگ سال درد مهدی یراحی از البوم مثل مجسمه میتونه وقتی قشنگ باشه که  تو تاریکی نشستی و از پنجره اتاق باد میادو صاف میشینه رو صورت داغ تو  ..چشاتو میبندی و از ته دلت گوش میدی وقتی میگه

یه شب باورامو یک جوری شکستن .....که فکر کردم حتی خدا قهر با من

همین ...همین یک بند میتونه یه عالمه ها معنی داشته باشه...میتونه یه زندگی و توصیف کنه...

......................................................................


شبای قدر وقتی تموم بشن و بعدش تو دوباره گناه کنی ..اینجاس که حس میکنی دیگه هیچ راهی برای ادم شدنت نیست اونوقته که دلت میخواد خودتو مجازات کنی...اما چطور؟چطور خودتو ادب کنی تا خدا هم راضی باشه؟؟؟

این برام سواله ؟؟؟دنبال یه مجازات برای خودمم تا خودمو ادب کنم

نماز میخونم اما راضی نیستم حس میکنم خدا ازم بدش میاد ...میدونم محاله و خدا بنده هاشو دوست داره ولی این حس چیه که دست از سرم بر نمیداره؟؟؟

......................................................................

اقای خوبی ها سلام

چند کلامی باهات حرف دارم ...شبای قدر وقتی خدارو به حق تو قسم دادم و یادته؟؟؟یادته چقدر دلم میخواست اون لحظه تو حرمت باشم؟؟


اقای خوبی ها من میخوامت...درکم کنو منو بطلبون ..بذار دعاهامو بسته بندی کنمو بیارم شهر طوس ..اونجا بقچه مو باز کنمو برات دردلو دل کنم


اجابت دعاهام باشه به صلاح خدا ...من فقط میخوام دعا کنم تو حرمت

نظرات 2 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 21:45 http://footsteps.blogsky.com

خوب آلبوم ها رو دنبال میکنی!
من خیلی وقته از مود آهنگ اومدم بیرون میتونی چندتا بهم معرفی کنی؟
حالا شب های قدر خوبه میدونی چی بیشتر از همه روت فشار میاره؟
اینکه مثلا بری خونه ی خدا حاجی بشی بعد وقتی برگردی همه رو خراب کنی!
من خودم به شخصه ازینکه برم مکه میترسم!

اره البوم خواننده هایی که دوست داشته باشم و دنبال میکنم باشه بهت معرفی میکنم اما ممکنه سلیقه ها متفاوت باشه خوشت نیاداهنگهایی گه دوست دارمو بهت معرفی میکنم
یادگاری مهدی احمدوند
سوگند یاسر بینام
عشقه یک طرفه احمدوند
کل اهنگهای میثم ابراهیمی
درکم کن محسن یگانه
ارامش مهدی مدرس
فعلا همینا رو داشته باش
.....................................
منم از این رفتارا بدم میاد معتقدم یا خوب باش یا بد بین اینا حد وسط بی معناست ...و برای رسیدن به خوب بودن دایمی باید تلاش کرد سخته ولی درست میشه ...منم سعی میکنم درست بشم

امین دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 02:42

سلام خوبی
چه خبرا زری نیستی , کم پیدایی
تو زیبایی ..فکر میکردم یه سریال باشه اخه دیدمش

سلام ممنون
هستم ولی خوب هر روز بودن یه خورده سخته مگ نه؟؟؟
خوبه که دیدیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد