نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

من


بعضی وقتا الکی خوشحالم بی دلیل همینجوری یهویی...

بعضی وقتا عین بادکنک یهو میگم پوووووووووووووف خالی خالی میشم....انگاری دچار مرگ لحظه ها شدم....

امروز واقعا خسته شدم از هرچی درسو دانشگاس...کاش ته تهش امیدی هم بود ...

......................................................

دوتا از استادامو خیلی دوست دارم الحق انصاف زیادی دارن ...درس خوندن تو دانشگاه پیام نور کاررهر کس نیست به ولا


....................................................

از این روزا که باری به هر جهت میگذرن هم بیزارم

........................................................

ماه رمضونت عسل

نظرات 5 + ارسال نظر
علی امین زاده چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 12:15 http://www.pocket-encyclopedia.com

هر رشته ای داری می خونی سفت و سخت بچسب بهش و حتماً مدرک رو بگیر. بیش از اونی که فکر کنی به دردت می خوره.

ای بابا اونقد بی انگیزه ام که برای رفع تکلیف فقط میرم امتحان میدم همین

امین شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 19:58

سلام اگه بدت نمیاد و میدونی شوخی میکنم بازم بگم

شما هر جور دوست داری رفتار کن

امین پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 12:58

سلام خب چرا اینطوری شک پیدا کردی نسبت به
من از جنس خودم بد نمیگم , من از جنس خودم بدم میاد بخاطر اینکه تمام رد و پسرا یه رفتارهایی از خودشون نشون میدن که من خوشم نمیاد و باعث میشه بدم بیاد ازشون
چه کنجکاوی عی اخه , لبخند بزن خوبه
خوشحالم لبخند زدی
واقعا درست حدس زدم , من اینم دیگه پس چی فکر کردی
اگه بدت میاد بهت نمیگم دیگه خودتم میدونی از نظر شوخی کردن که گیر دادم بهش اگه نارحتت میکنه و حساسی بهش هیچوقت نمیگم ...خب

من بدم نمیاد و میدونم شما شوخی میکنید

مرموز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 10:35

سلام زری جان. امیدت به خدا باشه ان شاءالله از این درس و دانشگاه خلاصی پیدا میکنی ...
منم مثل شما گاهی از این احساس ها بهم دست میده، بیخودی دلم میگیره و یه بغض لعنتی چنگ میزنه به گلوم اما من مقاومت میکنم میترسم از اون روزی که بترکه!!

دانشگاه پیام نور ، درس خوندن واقعا مشکله و به نظرم 13 ، 14 پیام نور اندازه 20 دولتیه.

التماس دعا زری جان

قربون نظرت بله درسته شما کاملا متین میفرمودیه

خدا کنه این حس های بد از دلمون بیرون بره....من که گاهی کاملا کلافه میشم
راستی سلامممممممممممممممممم خوبی؟؟؟

مهندس جنین چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 23:32 http://jenin.blogsky.com

چی میخونی زری جان؟

چقدر اینروزا برای دوستای عزیز سواله
من ای تی میخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد