نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

چند حرف مختصر

1-امتحان شیوه رو دادم تموم خدا رو شکر خوب بود امروزم به خیر گذشت

2-سه شنبه امتحان شبکه 2 دارم و اصلا هم بلد نیستم نمیدونم چرا بچه ها هیچی نمیخونن و استاد به همشون 6 میده

من بدبخت بی شانس ترین دانشجویی این مملکتم گویا


3-مهلت اینترنتمونم فردا تموم میشه ..هر چند سرعتش عصبی م میکرد اما نا محمدود بودنش کلی خوب بود تا دلم میخواست دانلود میکردی حالا هر چی...


4-بعضی وبلاگا رو که نگاه میکنم تازه میفهمم چقدر فرق هست بین ادمها و سبک زندگیشون...


5-پنج شنبه مراسم 40م خاله ای هست ..اوف چه قدر زود 40 روز شد


6-نمیدونم کی دوباره نت شارز میشه اما امیدوارم این مدتی که نمینویسم بعد برگشتم با خبرای خوب برگردم


نظرات 1 + ارسال نظر
مگ چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 10:06

من اینترنتم همیشه ترافیک محدود بوده و هرگز دلم نیومده نامحدود بگیرم :|
خسیسم !؟

یه چیزی ... سبک زندگی آدم ها و کیفیت زندگیشون خیلی می تونه متفاوت باشه اما هرگز فکر نکن اگه جای کس دیگه ای بودی خوشبختی چیزی بودی ... :)
من که هرگز نمی خوام جای هیچ کس دیگه ای باشم اقلاً چون به بدبختی های زندگی خودم عادت کردم ، ترجیح میدم انواع جدیدش رو نبینم اصلاً

با توجه استفاده بابا تصمیم گرفتیم نامحدود بگیریم چون بهتره
نه اینکه دوست داشتم جای کسی باشم اما فکر میکنم هر کس برای خودش ایده ها و ایده ال هایی داره که بنا به دلایلی نتونسته بهشون دست پیدا کنه و من اون ایده ال های خودم در تو میبینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد