نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

پدر

تقویم میگوید امروز روز توست

و من میگویم چقدر دلم میخواست امروز که روز توست میتوانستم مثل هر فرزند دیگری در اغوشت بکشم و صورتت را میبوسیدمو میگفتم روزت مبارک...اما حیف رابطه پدر و دختری بین ما انقدر سرد است که حتی برای تبریک گفتن حسی نیست

پدرم

من دلم میخواست تو برای من پدر بودی.... پدری که به خاطر پدر بودنت بخاطر روح پدرانه ات.. به خاطر عاطفه و مهربانیت دوستت میداشتم نه صرفا به خاطر پدر بودنت نه به خاطر اینکه اسم پدر را به یدک میکشی....

تو مهربانی را یاد نگرفتی گاهی حق میدهم به هیتلر بودنت گاهی دلم برایت عمیق میسوزد تو خودت محبت ندیدی که بلد باشی محبت کنی...

............................................................

پدرم کاش پشت چهره مصممت کمی مهربانتر بودی


نظرات 6 + ارسال نظر
mina سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 20:59 http://posiiitive-enerrrgy.blogfa.com

این روانشناسه این طوری تبلیغ میکنه چرا؟ برم ببینم واقعا روانشناسه؟؟؟
فضولیمان تحریک شد...

نه بابا الکی مثلا روانشناسه

مرموز یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 15:38

زری بیا، شادی میخواد زنگ بزنه 110 مارو لو بده

نه ما گنا دالیم
مارو لو نده شادی
اگه لو بدی میزنمت

شادی یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 01:13

امکان نداره پدرها مهربون نباشن... بعضی هاشون مغرورن و این غرورشون باعث میشه که ما درموردشون اشتباه کنیم...
خدا برات حفظش کنه... سایه اش بالاسرتون مستدام زری جون

شادی جان اینو بدون همه چیز تو ی این دنیا ممکنه حتی ممکنه پدر ها و چه بسا مادرهایی وجود داشته باشن که فرزندخودشون بابت خیلی چیزا قربا نی کنند
اما همونطور که تو خوشبین هستی نسبت به ادمها
و صد البته پدرو مادرها
منم سعی میکنم خوب فکر کنم تا خوب پیش بیاد
و به خودم بقبولونم که بابای من مهربونترین بابای دنیاست

mina یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 00:25 http://posiiitive-enerrrgy.blogfa.com

سلام زری جون شرمنده ام به خدا ....
میگم پستت و درک میکنم رابطه بین ما هم خیلی سرده من مدتها فکر میکردم پدرا مدل دوست داشتنشون چجوریه؟ یه مرد چجوری دخترشو دپوست داره؟
بازم خدا رو شکر هستن ....
خدا سایه اشونو حفظ کنه بالا سرمون

بله شکر خدا که هستن ولی دوست داشتم کمی با عاطفه تر میبودن
اما خوب به هر حال همین بودنشونم قشنگه

مرموز شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 23:09

دوست عزیزم سلام..

خوشحال میشم دقایقی رو مهمون من باشی..

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی
منتظرتم ..

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##


سامانه مکتب زندگی آماده خدمات به شما عزیزان است.
کافی ست در انجمن مکتب زندگی عضو شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

مشاوره ازدواج، خانواده، شکست عاطفی، استرس، وسواس، افسردگی، مشکلات عصبی، لکنت زبان، اختلالات رفتاری، تیک و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد