نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

از همه جا نوشت...........

از یکم فروردین تصمیم گرفتم نماز خون بشم و الان تقریبا 1 ماهو 5روزه نماز خون شدم این اتفاق خوشی هست

دلم میخواست اول رجب روزه بگیرم اما متاسفانه بابت رسمو رسومو... شب مهمانی هایی که هست نشد شب اول رجب مراسم هفتم  خاله ای بود و نشد که بگیرم از طرفی هم معده درد نمیزاره  ........شب ارزوها هم که اصلا یادم نبود اخر شب خاله کوچیکم بهمون یاد اوری کرد که شب ارزوهاست و من تنها تونستم بگم خدایا جوونارو خوشبخت کن شاید اگه زودتر میدونستم میتونستم کلی ارزو ردیف کنم:))))

...................................................................

مرگ خاله ای حاشیه هایی هم در پی داشت که باعث کدورتهایی هم شد راجبشون نمینویسم چون واقعا خودم برای خانواده خودم با این برخوداشون متاسفم ودلیلی نمیبینم حتی ازشون به عنوان روزای زهر ماری یاد کنم....

این روزا درد معدم بدتر شده نمیدونم بابت ناراحتی و استرسم هست یا واقعا درد بی درمون گرفتم...قلبمم درد میکنه

کاش بابایی سیگار نمیکشید با دود سیگارش اذیت میشم

.................................................................

دانشگاه...اه دانشگاه اینروزا اصلا حوصله درس خوندن ندارم یک تنبل خپل به تمام معنا شدم خودم به خودم مدام فحش میدم اما بد بختی اینجاست که فحشها هم اثر نمیکنه پس بی خیال میشم

تنها خوشحالیم اینکه ریاضی 2 رو حذف کردم واقها خدا دوسم داشت والا صد در صد میا فتادم...

............................................

دوستم (م) مدام میزنگه غافل از اینکه اسمش تو ریجیکت لیسته تا ادب بشه مامانم میگه زنگ بزن بگو ازش ناراحتی

اخه مامانم از شوهر دوستم خوشش نمیاد خودمم بدم میاد از برخورداش

فعلا ناراحتم ازش بعدا بهش میگم اگه تو ریجیکت لیست بودی بابت این بود  که ناراحت بودم و تا زمانی که ناراحتیم فرو کش کنه این ماجرا ادامه خواهد داشت

.....................................

خدایا کمک کن همه جوونا خوشبخت بشن


نظرات 2 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 01:12

آمین...
برا درد و ناراحتی معده،هیچ دارویی اثر نمی کنه الا پرهیز کردن... توصیه میکنم ناشتا عسل بخور ... عسل محشره برا تسکین درد معده...
ان شالله همه چی درست میشه دوست تپل من

جداااااااااااااااا عسل خوبه؟دوست مهربون من(تو به من بگو تپل من بگم مهربون چطوره) درد معده مدل داره بعضی وقتا زخمه بعضی وقتا ورمیده بعضی وقتا ملتهبه بعضی وقتا هیچیش نی فقط کرم داره دوست داره اذیت کنه
اما در کل به این نتیجه رسیدم وقتی کمتر غذا میخورم معدمم اسوده خاطره
بهلهههههههههه همیچی درست میشه بالاخره

مرموز شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 22:02

سلام زری جون، معمولا تو این مراسما دلخوری پیش میاد، نمیدونم علتش چیه؟ حالا خوبه یه قسمت بزرگی از مراسم سوگواری عبرت گرفتن آدمهاست..

منم وقتی از یکی عصبانی میشم میزارم تو بلک لیست، هر دفعه هم چک میکنم ببینم زنگ زده یا نه؟ :))) به خاطر همینم به یه روز نمیکشه از بلک لیست خارجش میکنم..

فقط میتونم امیدوار باشم که ادمها و صد البته خانواده من رفتار صحیحو یاد بگیرن و بتونم این علمو بدست بیارن که کجا باید چطور رفتار کنن
......................................
من دوستمو بخشیدم ولی اون حس بد از دلم بیرون نرفته حس میکنم باهاش حرف نزنم بهتره چون باعث کدورت بیشتر میشه
فعلا همون بلک لیست باشه بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد