نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

زری فقط مینویسد

  

امروز 19 فروردین ماه

تولد دوستم هست بهش تبریک گفتم البته ساعت00.00بهش یه اس دادم

از نگاه تو رنگم پریده است

قربان ان شوم که تو را افریده است

تولدت مبارک

اما هیچ جوابی نداد با خودم گفتم شاید خواب باشه

فرداش یعنی همین امروز ساعت 10 و 11 فقط اس دادم تولدت مبارک و جواب داد سلام مرسی خانمی

نتیجه اخلاقی: این دوست ما ظرفیت نداره واسش قلمبه بحرفی باید ساده و روان حرفتو باهاش بزنی و تمام

..............................................................

3 روزه حالم زیاد خوش نیست سرما خوردم هی داغ میشم ..هی سرم درد میاد... هی چشام میسوزه... اما گلو دردو همون روز اول داشتمو خدارو شکر از شرش خلاص شدم البته کلی ریاضت کشیدم بخور ابو اویشنو... اردو پیاز جوشیده خوردنو سوپو این بندو بساطم به همراهش بوداااااااااااا

خلاصه الان که مینویسم یکم لوله های دماغم میسوزه تنها

.......................................................

خاله ای هیچ فرقی نکرده دیشب دوباره اومد بخش اما متاسفانه بازم تشنج کردو بردنش ای سی یو شرایط بدی داره از خدا میخوام شفاش بده هر روز وسط نماز ظهرو عصربراش 100 تا صلوات میخونم بلکم دعامو خدا مستجاب کرد

خیلی بابت عمری که ازش هدر رفت دلم کبابه اما چه کنم که تقدیریش اینه و ماهم مجبوریم سر تسلیم فرود بیاریم

...................................................

از اول فروردین شروع کردم به نماز خوندن به طور مرتب البته نه اینکه تا حالا نماز نخونده باشما اما کاهلی زیاد داشتم خدا ببخشه و انشاا..از این به بعد با توکل به خودش بتونم نمازامو درستو به موقع به جا بیارم نیاز شدیدی دارم که کمکم کنه

:))

.............................................

توکل به خدا هر چی پیش اید خوش اید انشاا...


نظرات 1 + ارسال نظر
مرموز چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 18:05

سلام عزیزم. ان شاءالله که دعاهات مستجاب بشه و خاله ای هم شفا پیدا کنه .

lممنون مرموزی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد