نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

شب قدر است و من....

خیز، اى بنده محروم و گنهکار بیا
یک شب اى خفته غفلت زده بیدار بیا
بس شب و روز که در زیر لَحَد خواهى خفت

دَم غنیمت بشمار امشب و بیدار بیا

.................................................

خدایا امشب دلم میخواد وقتی از احیا میام خونه یه ادم دیگه بشم ..من میخوام پس تو ام بخواه و تو این راه کمکم کن...

..............................................

امشب یه نذری کردم و میخوام بهش عمل کنم من این کارو میکنم تا نذرم ادا بشه..و حتی بعد از ادا شدنش هر ساله شب احیا 21ام  شکلات پخش میکنم برا سلامتی امام زمان..میگم که یادت بمونه این نذر..

..........................................

امشب واسه همه دعا میکنم مخصوصا یه دختر عزیز..خدایا مشکل هممونو خودت مدیریت کن

نظرات 1 + ارسال نظر

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..! میــــدانی چــــــــــــرا؟؟ مـــــردانـــگی میــخواهـــــد مــــــــانـدَن، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد

قشنگ بود اما زنانگی هم میخواهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد