نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

کلاس جمعه ما

دیشب  که میخواستم بخوابم با خودم گفتم خدا کنه فردا حسو حال اینو داشته باشم که برم کلاس اخه بعد تاسوعا ..عاشورا ,,بعد اون هه راه رفتنو خستگی دلم میخواست تا لنگ ظهر بخوابم...اما خوب باید میرفتم کلاس... اخه ما کلاسامون یه هفته درمیون برگذار میشه البته امسال اینطور شده قبلا اتام بودم  اونام اومدنو رفتیم دانشگاه...تا ساعت9ورب منتظر استاد بودیم یکی میگفت میاد اون یکی میگفت نه....نمباد اوف عصبی شدم شدید اینهمه دلم خواب میخواست به خاطر این کلاس کوفتی ازش گذشتم اینم نتیجه اش...منم تا ساعت 1 با دوستام نشستیمو حرف زدیم



البته خوب شد که کلاس برگذار نشد انگاری کلی سبک بالم

پسرا چی میگن تو کلاس عین موجودات فضایی فقط چپوو چوله میشن انگاری 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 13:02

سلام اگر مثل من می کوبیدی و از ی استان به استان دیگه ای می رفتی برای این که در کلاس شرکت کنی و بعد می دیدی که استاد تشریف نیاوردن و مجبور بودی برای اینکه به کا رای خودت تو استان خودت برسی راه 17 ساعته رفته رو 17 ساعت دیگه برگردی چیکار می کردی.......

قطعا خودمو میکشتم باور کن
خوب ضایع بازی در هر صورت ادمو عصبی میکنه

یک دختر یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 10:17 http://zendegiyejadidemaan.blogfa.com/

سلام عزیزم خوبی؟ وایی چه لذتی داشت موقع هایی که استاد سر کلاس نمیومد من که کلی کیف میکردم

اما من ناراحت میشم جدی میگم اخه اینهمه پول بی زبون میریزیم به حسابشون بعدم نیان
خوب به ضرر ما میشه

دارچین شنبه 25 آبان 1392 ساعت 22:37 http://darchin-baboone.blogsky.com/

نمیدونی چقدر دلم سوخت زری که نتونستی بخوابی! قبل از اینکه برسم به قسمتی که نوشتی باید میرفتی کلاس، با خودم گفتم من یکی که اگه به جای زری بودم، نمیرفتم
به هرحال خداروشکر که با دوستات بهت خوش گذشته

کلاسای ما جوری هستش که اگه نریم بعدش تا فی خالدونمون میسوزه و بلانسبت میوفتیم به ...خوردن..اخه سیستم کوفتی پیام نور پدر دراره...
اره خوش گذشت اوونقد غیبت کردیم که نگو

*فاطمه* شنبه 25 آبان 1392 ساعت 16:03 http://daftarezendegieman.mihanblog.com/

مرسی که بهم سر زدی. من لینکت کردم همیشه بهت سر میزنم.خوشحال میشم دوباره بیای
منم دانشگاه که میرفتم کلی از این علافیا کشیدم ولی دور هم بودن با دوستا مزش بهتر از گوش دادن به درسه

اره خوب داشتن دوستان خوب نعمته...
همیشه بهم سر بزن چون دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد