نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

گناه دارم


جمعه امتحان دارم...از 7 فصل کتاب مدارمنطقی ...سخت نیست اما از اونجایی که درس خوندن من یه مدلای خاص خودشو داره جونم بالا میاد تو این اوضاع درس بخونم...فک کنید یهو تو اوج درس خوندن یهو ایفون بگه دینگگگگگگگ بعد چون مامانم سرش شلوغه و به احتمال 99 درصد خونه نیست و بابا هم مدرسه است یا اگه باشه محاله درو باز کنه داداش هم که همش در حال گردشه...در نتیجه من گردن شگسته باید بلند بشمو برم درو باز کنم...تا دوباره بیام و جو درس بگیرتم یه قرنی طول میکشه...

امروز با داداشی بحثم شد همچین دادی کشیدم سرش که بیچاره هم ترسید هم خندش گرفت....میگه همه عالمو ادم از داداشای بزرگتر از خودشون حساب میبرن ابجی ما کتکمونم میزنه....

داداش ما:ادمی میباشد کاملا غیرتی و طرفدار ابجی قلبش مهربان است کلی با منو مامان خوب استو شوخی میکند اما گاهی هم اتشی میگیرد که نگو..

دعوا نمیکنیم اما شوخی های خرکی زیاد داریم با هم اهل هیچ چیز نیست نه خلاف نه نمازو روزه حس میکنم انسانی است ازاد و بی قید بدون چارچوب...

اینروزا که سر من از هزارطرف شلوغه این داداش مام اصلا همکاری نمیکنه ...اوضاع نظافت خونه رسیده به صفر مامان فقط بلده ظرف بشوره و جارو کنه

ای عم عه گناهدار 

نظرات 3 + ارسال نظر
یک دختر سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 17:43 http://zendegiyejadidemaan.blogfa.com/

ای جان خسته نباشی

ممنون

دارچین سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 14:42 http://darchin-baboone.blogsky.com/

وایی منم اون موقع که درس میخوندم فقط منتظر یه بهونه بودم که بلند شمو تا سه ساعت بعد برنگردم سر درس!
من داداش ندارم اما اینی که تو داری خیلی خوب به نظر میرسه. خیلی عالیه که با هم خوبین!
در ضمن خسته نباشی از اون همه بشور بساب!

منم ابجی ندارم این به اون در....
داداش ما داداش خوبی میباشد حداقل از داداشای مردم بهتره والا...
سلامت باشی

چت ساز سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 13:55 http://chatsaz.cf

سلام ! خوبی؟؟؟ وبت خیلی باحاله و خفنه !
من میخوام بهت ساز چت ساز رو معرفی کنم ! اگه دلت خواسته که یه چت روم خیلی خفن و باحال داشته باشی فقط کافیه بیای به سایت چت ساز و بری توی صفحه ثبت روم جدید ! خیلی راحت میتونی به اسونی برای خودت یه چتروم درست بکنی ! و چند دقیقه ی بعدش تویه ایمیلت مشخصاتش رو دریافت بکنی !
راستی یادت نره این چت روم ها تا همیشه موندگارن ! و مدیریت کامل چتروم زیره دست خودته !
و یادتم نره که به باقی دوستات هم بگی که بیان و برای خودشون چتروم مجانی بسازن !
آدرس چت ساز: www.chatsaz.cf

اخرش شامم میدین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد