نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

حرفهای منو..چراغای محرم

امشب مراسم حضرت علی اصغرو گرفتیم ..

همین که اسپیکرو روشن کردم و صدای نوحه تو خونه پیچید(اخه تا مهمانها بیانو مداح هم بیاد یه نوایی باید پخش بشه)یادم افتاد برم کبریت بیارمو یه شمع یا همون چراغ روشن کنم...اما چه امسال و چه سالهای پیش و چه همیشه و همه زمان با مشکل بلد نبودن دعا مواجه هستم وقتایی که میخوام دعا کنم انگاری زبونم قفل میشه!!با خودم میگم شاید سعادت دعا کردنو ندارم اما میدونم که اینجورم نیست خدا اونقد بزرگه که حتی بدترین بنده هاشم مورد توجه ش هستند..

تا بوده رسم من این بوده که برای دیگران دعا کنم هیچ وقت از خدا برای خودم چیزی نمیخواستم در عوض به ادمهای دیگه گفتم برام دعا کنید نمیدونم یه حسی انگاری بهم میکه اگه برای هم دعا کنیم زودتر مورد اجابت قرار میگیره درستو غلط بودن حرفم بماند...

نکته خیلی جالب تو تمام دعا هام اینکه همیشه برای اونایی که بچه دار نمیشن دعا میکنم یادمه مشهدم که رفتم اولین چیزی که یادم اومد گفتم خدایا به اونایی که بچه میخوان بچه بده ...همیشه یربازا رو دعا میکنم...همیشه اونایی که درس میخوننو دعا میکنم ...این سه گروه ثابت دعا های منن نمیدونم چند نفرو مورد عنایت قرا رگرفتن اما مهم اینکه من دعا میکنم حرفامووبا خدا میزنم ..خودم خالی میکنم دیگه بقیش با خودش ..صلاحش با خودش خوب بدش با خودش مهم اینکه من حرفامو با خود 0خودش زدم نه با کس دیگه..

---------------------------------------------------------

اقا من امشب همین جا تو این صفحه مجازی میخوام که کمک کنی اقا من امشب دلم یه گواه بهم داده

ازت میخوام دعامو بشنوی تو که هر سال حرف دل خیلی از بانوهای مجلس خودتو شنیدی این دفعه حرف منو بشنو به

خدای خودت بگو..ازش بخواه... یه گوشه نظری بکنه میدونم همیشه همه بنده هاشو دیده میدونم صلاحشونو میخواد اما اقا امام خوبیها تویی که تو این ماه همه عزادارتن به خدای خودت بگو به اون بانویی که منتظر بچه است..تو همین ماها نظری کنه و بهش بچه بده ..

السلام علیک یا ابوالفضل عباس

نظرات 6 + ارسال نظر
یک دختر شنبه 18 آبان 1392 ساعت 16:21 http://zendegiyejadidemaan.blogfa.com/

ممنون بابت اینکه به اون خانومی که میگی صد درصد دعاهاش گیراست میگی برا منم دعا کنه خودم نفهمیدم چی نوشتم ..
لطفا بگو برا همه دخترای مجرد دعا کنه عزیزم
چرا زهر مار عسلیییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خواهش میکنم ...
خوب چون معنی عسل تلخ زیاد به دلم ننشست..گذاشتمش زهرمار عسلی تو زندگی هم روزای خوب هست که مثل عسله هم روزای بده زهر ماری مگه نه

آفرین شنبه 18 آبان 1392 ساعت 12:51

آمین

دارچین شنبه 18 آبان 1392 ساعت 12:34 http://darchin-baboone.blogsky.com/

عزیز دلم قبول باشه!
ببخشید که خنگ شده بودمو تورو یادم رفته بود پنج شنبه عوضش دیروز همش به یادت بودم و دعات کردم!
الهی که هرچی میخوای همون بشه

ممنون...که یادم کردیو برام دعا کردی

یک دختر شنبه 18 آبان 1392 ساعت 10:17 http://zendegiyejadidemaan.blogfa.com/

تو رو خدا این شبای عزیز منو از یادت نبر اگه بغضت شکست دختری رو به یاد بیار که خیلی دوست داره ازدواج کنه..از شماتت اینو اون خسته شده ...از حرفای اینو اون...لطفا برا همه دخترای مجردی که سنشون رفته بالا ودوست دارن ازدواج کنن دعا کن ...

حتما دعا میکنم ...
اگر لایق باشم خدا دعامو براورده به خیر میکنه...از طرفی هم به یک نفر که دعاهاش صد در صد گیراس میگم براتون دعا کنه...هییت ما مطئنا محتاجین به دعا رو دست خالی بر نمیگردونه

یک دختر شنبه 18 آبان 1392 ساعت 10:13 http://zendegiyejadidemaan.blogfa.com/

سلام بدبختی اینجاست تا من میخوام دعا کنم اولین چیزی که تو دهنم میاد خدایا بخت منو باز کن ..یعنی همیشه اینو میگم ووبعدش برا همه دخترای مجرد دعا میکنم همیشه میگم خدایا نذار یه دختر تو شماتت حرفای اینو به خاطر ازدواج نکردنش قرار بگیره.. بعدشم برا اونایی که نی نی میخوان دعا میکنم ..اکثرا اینطوری دعا میکنم .ولی تو بهترین کارو میکنی دعا کردن برا دیگرون خیلی بهتره چون موجب بر اورده شدن حاجت خودتم میشه ..

خیلی با حالی میدونستی؟جالبه که اول از خدا میخوای بختتو باز کنه ؟
با این حرفت کاملا موافقم دید جامعه ما به یه دختر مجرد خیلی بده و وازه زشت ترشی گرفتنو این حرفا از همه درد اورتر
میدونی عزیزم من همیشه از خدا خواستم کسیو سر راهم قرا ربده که لایقم باشه و لایقش باشم نه بیشتر نه کمتر...
امیدوارم دعا هممون بر اورده به خیر بشه

سرباز شنبه 18 آبان 1392 ساعت 08:39 http://mylifedays.blogsky.com

ایشالله خدا حاجت همه رو براورده کنه...

این خواسته قلبی انسانهای خوب خداست ..
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد