نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...
نوشته های یک دی ماهی

نوشته های یک دی ماهی

مینویسم چون ارامم میکند...مرا چون منی درک میکند ولا غیر...

منو درسام

امروز رفتم ارایه رو دادم و تموم

از شانس بد من دوستمم راجب ویروسهای کامپیوتری پروزه اماده کرده بود بدیش هم این بود که هر دو از یک جا دانلود کردیم ....حالا خوب شد که من دوتا پاور دانلود کردمو از مخلوط هر دوش یک پاور درست کردمو ارایه دادم...

حالا خدارو شکر که بین بچه ها... پسری وجود  نداشت که مسخره بازی دربیاره  و کلاسو بریزه به هم ..خلاصه مطلب اینکه خوب بود

...............................

امتحان نرم افزار هم 4 تا سوال بود و من دوتاشو خودم نوشتم دوتاشم بچه ها بهم رسوندن الحق که ماهرن به تقلب کردن

تقلب میکنن در حد تیم ملی ...پی دی اف هر درسییو میریزن تو گوشیاشون بعد راحت مینویسنو کلی عشق میکنن بابا اینا دیگه کین..

تازه یکیشون یهو به من گفت اینو بده مهسا... هنگ کردم من موندمو یک برگه تو دستم اومدم زرنگی کنمو بزارمش تو کاغذ.. پاک کن بعد انداختمش زیر پام هلش دادم ظرف دوستم بهش نرسید یهو یه خنده ای گرفتم که به زور قابل کنترل بود

خلاصه به هر بدبختی بود اون امتحانم گذشت...ولی خوب بود

Image result for ‫عکس کتاب‬‎

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد